خدمات نصب دوربین مدار بسته در منزل + نصب کرکره و اعلام حریق
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

چرا دوربین مدار بسته نصب کنیم؟

پیشگیری بهتر از درمان، این جمله را تقریباً همه شنیده اند. امروزه در جامعه سرقت و مزاحمت افزایش پیدا کرده است. اگر ما بخواهیم همواره مراقب باشیم، نمی توانیم به کارهای روزمره خود برسیم. یکی از بهترین پیشنهادها برای شما نصب دوربین مدار بسته است.

با اینکار شما می توانید از مزاحمت افراد شرور و سارقین جلوگیری کنید. علاوه بر این، با نصب دوربین مدار بسته در منزل، می توانید از راه دور مراقب فرزندانتان و امنیت خانه باشید یا با نصب آن در محل کار مراقب کارمندان و امنیت کسب و کار خود باشید.

مزایای نصب دوربین مدار بسته چیست؟

- با  نصب دوربین مدار بسته در منزل و فروشگاه خود می توانید از سرقت افراد شرور جلوگیری کنید.

- می توانید با نصب دوربین مدار بسته در منازل خود مراقب فرزندان خود باشید. حتی میتوانید گزینه مناسبی تحت نظر داشتن پرستار بچه باشد تا در خصوص نحوه نگه داری بچه نگران نباشید.

- اگر جزء آن دسته افرادی هستید که نگران امنیت شخصی خود هستید و برای خروج از منزل می ترسید که افراد شرور مزاحمتان شوند می توانید با نصب دوربین مدار بسته همواره جلوی درب خود را کنترل نمایید.

- دوربین های مدار بسته توانایی های بسیار زیادی دارند، مانند کنترل بیست و چهار ساعته از منازل و فروشگاه ها و محل کار و ... که انسان ها توانایی انجام آن را ندارند.

- مدیران مدارسی که دانش آموزان فراوانی دارند و کنترل آنها مشکل است، می توانند با نصب دوربین مدار بسته به راحتی دانش آموزان خود را کنترل کنند.

هر کار متخصص خود را می خواهد. بنابراین به شما پیشنهاد می کنم برای نصب دوربین مدار بسته به یک شرکت معتبر و تضمینی مراجعه کنید. شرکت رهاورد نیرو آماده ارائه خدمات نصب دوربین بصورت تخصصی و ضمانتی برای کلیه موسسات تجاری و غیر تجاری می باشد. شرکتی که کالاهای تضمینی با قیمت مناسب به مشتری ارائه می دهد و در کمترین زمان بهترین کارایی را دارد.

 

نصب کرکره برقی پارکینگی

نصب کرکره برقی یا نصب درب کرکره ای اتوماتیک پارکینگ امروزه یکی از محصولاتی است که جهت ایجاد امنیت و راحتی بیشتر در محیط های کاری و منازل مسکونی لازم است. درب کرکره ای در ایران تقریبا دارای سابقه ای حدود ربع قرن می باشد که در ابتدای کار با تبدیل کرکره های عادی به اتوماتیک شروع شد بدون اینکه تغییری در ظاهر و نوع ساخت آن ایجاد کنند.

خدمات نصب دوربین مدار بسته در منزل + نصب کرکره و اعلام حریق

اما بعد از مدتی استفاده از این روش در ساخت درب های ساختمانی نیز متداول شد و برای ورود نوع جدیدی از تیغه کرکره برقی به بازار این محصول آغاز جدیدی بود.

امروزه با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و همچنین سوق پیداکردن انجام کارها به حالت اتوماتیک و مکانیزه اهمیت استفاده از کرکره برقی و درب های اتوماتیک نیز پیشرفت چشم گیری داشته است.

برای سهولت در باز و بسته کردن درب منازل و یا سایر اماکن نصب درب برقی کرکره اتوماتیک از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است بر فرض مثال هنگام پارک خودرو در پارکینگ، دیگر نیازی به پیاده شدن و باز کردن درب نیست، البته این امر فقط در زمینه سهولت افراد محدود نمیشود بلکه امنیت بالا نیز از بارزترین ویژگی های درب اتوماتیک میباشد.

 

نصب و فروش کرکره های برقی در رهاورد نیرو

مجموعه رهاورد نیرو با استفاده از قطعات و تجهیزات جانبی مرغوب اقدام به نصب کرکره برقی در تهران و همچنین فروش آن کرده است. متاسفانه برخی از افراد با استفاده از اجناس نامرغوب اقدام به ساخت و فروش کرکره کرده که پس از مدت کوتاهی کرکره از کارافتاده و یا در حرکت آن نوسان ایجاد میشود.

همچنین از دیگر مزایای مجموعه ما ارائه خدمات پس از فروش میباشد که خوشبختانه در طی چندین سال فعالیت مجموعه ما در زمینه فروش کرکره برقی باعث جلب رضایت مشتریان شده است و میزان رضایتمندی آن ها را به درجه بالایی رسانده که باعث افتخار ماست.

درب برقی با توجه به نوع کاربرد آن دارای انواع مختلفی اعم از درب های اتوماتیک پارکینگی – درب های اتوماتیک شیشه ای و کرکره برقی میباشد. درب های پارکینگی بیشتر برای پارکینگ در مناطق مسکونی و یا تجاری و یا مناطق صنعتی اعم از کارخانه ها و یا سوله ها استفاده میشود. که از انواع مختلف آن میتوان به درب های ریلی و بازوئی و کرکره ای اشاره کرد.

کرکره های برقی برای افزایش امنیت به مغازه ها و فروشگاه ها و یا پارکینگ های مناطق مسکونی مورد استقبال زیادی قرارگرفته است. وجود تنوع بالا در جنس و نوع و طرح و رنگ در تیغه هایی که در آن بکار برده میشود نقش بسزایی در خرید این نوع درب ها داشته است.

 

قیمت کرکره برقی فولادی ضدسرقت

قیمت کرکره برقی بسته به نوع درب و محل نصب و درخواست سیستم های مازاد جهت افزایش کارآیی و ایمنی درب متفاوت است.

مثلا درخواست درب ضدسرقت فولادی برای یک پارکینگ منزل مسکونی با تردد پایین هرگز قابل مقایسه با درب کرکره ای نصب شده در مراکز آمبولانس و یا آتش نشانی نیست. زیرا که در چنین مراکز عدم اتلاف وقت بسیار دارای اهمیت است و باید از بهترین موتورها با سرعت های بسیار بالا و قوی استفاده نمود.

از دیگر عوامل تعیین کننده قیمت درب کرکره ای کیفیت محصولات بکاربرده شده در آن، نوع موتور ،میزان تردد در محل و… است. از جمله موتورهای پرکاربرد این نوع درب کرکره ای ها میتوان به موتورهای ساید، توبلار و... اشاره کرد.

تنوع در محصولات درب کرکره ای باعث ایجاد تنوع در قیمت درب کرکره ای نیز شده است. علاوه بر آن ابعاد و تعیین نوع تیغه و انتخاب نوع موتور در تعیین قیمت درب کرکره ای نقش به سزایی دارد.

سیستم نصب اعلام حریق چیست؟

سیستم های اعلام حریق یکی از مهمترین تجهیزات جهت شناسایی و جلوگیری از خطرات ناشی از حریق هستند. امروزه کلیه ساختمان های مسکونی مراکز تجاری و صنعتی ملزم به استفاده از سیستم های اعلام حریق می باشند. با توجه به نیاز کلیه اماکن به سیستم های اعلام حریق بازار کار این صنعت رونق دارد.

خدمات نصب دوربین مدار بسته در منزل + نصب کرکره و اعلام حریق

شرکت رهاورد نیرو با بهره گیری از کادری مجرب و متخصص در زمینه نصب سیستم اعلام حریق آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد. این سیستم ها دارای انواع مختلف با توجه به نیاز صنعت می باشند.

 

معرفی انواع سیستم های اعلام حریق

سیستم های اعلام حریق در انواع مختلفی در بازار موجود هستند در یک دسته بندی کلی سیستم های اعلام حریق را میتوان به سه دسته تقسیم کرد:

  1. سیستم های متداول
  2. سیستم های آدرس پذیر
  3. سیستم های هوشمند دسته بندی کرد. سیستم های متداول ساده بوده و هزینه کمتری دارند اما در صورت ایجاد مشکل برای یکی از تجهیزات باید کل زونها مورد بررسی قرار گیرد اما سیستم های آدرس پذیر هزینه بالاتری دارد ولی امکان شناسایی مشکل بسیار آسان می باشد.

سیستم آشکارسازی و اعلام حریق آدرس پذیر همانند سیستم متعارف از پرکاربردترین سیستمهای اعلام حریق می باشد که هر یک از تجهیزات درون لوپ آدرس پذیر دارای یک آدرس منحصر به فرد بوده و وضعیت تجهیزات از روی کنترل پنل مرکزی قابل رویت می باشد.

 

نوع آدرس دهی تجهیزات اعلان حریق در برندهای مختلف متفاوت است و هر برند روش خاصی خود را دارد. برخی از آنها به صورت دستی آدرس دهی می شوند؛ برخی از طریق دستگاه پروگرامر و برخی دیگر نیز از طریق کنترل پنل مرکزی آدرس دهی می شوند. برای اطلاعات بیشتر در مورد سیستم های اعلام حریق می توانید در دوره آموزش نصب اعلام حریق شرکت نمایید.

 

سیستم های اعلان حریق آدرس پذیر

اصول کشف و تشخیص حریق در سیستم های آدرس پذیر مشابه سیستم های متعارف است، به جز این که در این گونه سیستم ها، هر یک از دتکتورهای اتوماتیک و یا شستی ها دارای آدرس منحصر به فردی هستند که از طریق آن تابلوی کنترل مرکزی قادر به شناسایی و تعیین هر یک از آن هاست.

 

در این نوع سیستم سیم کشی از پانل به دتکتور با دو رشته سیم، ولی به صورت سیم بندی حلقوی انجام می ‌پذیرد که از تابلوی کنترل مرکزی آغاز شده و به تجهیزات درون لوپ متصل می شود و مجددا به همان تابلو ختم میشود. کلیه تجهیزات به صورت موازی در همین مدار حلقوی جای می گیرند. هر حلقه می تواند به تناسب تعداد تجهیزات و سطوح مورد حفاظت، یک یا چند منطقه را پشتیبانی کند.

در اینگونه سیستم ها اگر چه ناحیه ها در قالب مدار مطرح نیستند، اما با توجه به همان معیارهای تعیین منطقه حریق، به صورت مجازی زون بندی می‌ شوند. حداکثر مساحت فضاهایی که توسط یک حلقه میتوانند حفاظت شوند، ده هزار متر مربع است.

برای ارائه خدمات نصب دوربین مدار بسته، نصب کرکره برقی و نصب اعلام حریق می توانید وارد سایت rahavardniroo.com شوید.

منبع: خدمات نصب دوربین مدار بسته در منزل + نصب کرکره و اعلام حریق





:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : دیجیتال مارکتر
ت : یک شنبه 26 مرداد 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی